Thursday, April 30, 2015

Manilyn Reynes - Sayang na Sayang

Manilyn Reynes Songs
Sayang na Sayang by Manilyn Reynes is now available here in your opm songs page! Check out the lyrics and music video of this song by Manilyn Reynes. This is the Official music video of the song released by polyeastrecords on their YouTube Channel, October 23, 2012.
This lyrics video for Manilyn Reynes' 'Sayang na Sayang.  This video was releasse by PolyEast Records.
Want to know more about PolyEast Records? It is one of the top record companies in the Philippines. Headed by veterans in the music business, PolyEast’s artists include top recording artists such as Martin Nievera, Bamboo, ZsaZsa Padilla, Kyla, , Karylle, Zia Quizon, Sandwich, TJ Monterde, Joyce Pring, Josh Espinosa and Muriel.

Here is the lyrics of Sayang na Sayang by Manilyn Reynes
Araw at gabi kaw ang hinahanap
Panaginip ko'y laging kasama ka
Tamis ng pag-ibig mo napapangarap ko
Sa 'ki'y walang ibang katulad mo

Kayganda naman ng ating pagsasama
Ikaw at ako ay laging masaya
Ngunit biglang nagbago, mga pangako mo
Tayong dal'wa ngayo'y magkalayo

Koro:
Sayang na sayang lang ang pag-ibig mo
Laan pa naman ang puso ko sa'yo
Naalala ka kung nag0iisa
Sa pangarap ko'y/ay kasama kita

Kung iibig kang muli sana'y mag-ingat
Nang wala nang puso pang masasaktan
Pipiliting matupad
Mga pangako ko
Ganyan ang pag-ibig na totoo
Let’s support opm songs as we keep on listening to their music and sounds.

OPM Songs

Manilyn Reynes - Sayang na Sayang
4/ 5
Oleh
Looking for Skin Whitening and effective beauty cosmetics? Shop now at NWorld Shop by Cristal & Jon.