Saturday, May 30, 2015

Cholo & Shane - Tibok

Cholo & Shane
Tibok by Cholo & Shane is now available here in your opm songs page! Check out the lyrics video of this song by Cholo & Shane. This is the official lyrics video of the song released by FlipMusicRecordsPH on their YouTube Channel, May 29, 2015.
Two new singers showcase their voices’ chemistry for this new single, with the song’s catchy guitar strums and contemporary R&B. Ready na silang patibukin ang puso niyo!

Written by: RJ Santillian Produced by: Bojam of FlipMusic Records Lyric Video by: M Sambayan

Here is the lyrics of Tibok by Cholo & Shane 
1st Verse

Di ko inaasahan 
kay bilis naramdaman 
tong puso koy di nakaimik sa pagkagulat 
iyong ngiti 
iyong tingin 
kahit anong balak gawin 
hindi ko mabalasa aking

Chorus

Hindi ko alam 
hindi malaman 
paano ba nanyari ikaw lang 
tinitibok ng aking puso 
hindi masabi kung san nanggaling 
pero ngayon wala ng ibang 
tinitibok ang aking puso

2nd Verse

tuwing nagkakasama 
ramdam at kitang kita 
na ikaw lang ang hiling ng aking puso 
bawat haplos bawat halik 
o kahit na kung san ka galing 
ayoko mawala saakin

Chorus

Hindi ko alam 
hindi malaman 
paano ba nanyari ikaw lang 
tinitibok ng aking puso 
hindi masabi kung san nanggaling 
pero ngayon wala ng ibang 
tinitibok ang aking puso
Let’s support opm songs as we keep on listening to their music and sounds.

OPM Songs

Cholo & Shane - Tibok
4/ 5
Oleh
Looking for Skin Whitening and effective beauty cosmetics? Shop now at NWorld Shop by Cristal & Jon.